Ten bieżnik powstał na prezent z okazji złotych godów. Wymiary to ok 80 cm długości i 45-50 szerokości.

Wzór naprawdę bardzo prosty i ekspresowy w wykonaniu, a efekt końcowy – sama jestem zaskoczona- naprawdę świetny.

Szydełkowanie z elementów z jednej strony może trochę nudzić, bo cały czas robi się to samo, ale z drugiej ma swoje bardzo ważne zalety. Przede wszystkim łatwo jest dostosować wielkość robótki do tej którą potrzebujemy – we wzorach robionych w okrążeniach może i łatwo zmienić długość robótki, ale szerokość… Trzeba dodać więcej okrążeń, więc nie dość, że musimy wykazać się własną kreatywnością to jeszcze często dochodzi problem, że wymyślone okrążenia okazują się albo zbyt ścisłe i robótka się zwija, albo zbyt luźne i się fałduje. Tak czy siak czeka nas prucie i poprawki. Nie polecam osobom bez doświadczenia. Jeśli potrzebujecie serwetki, obrusa, bieżnika, który ma mieć inny rozmiar niż deklarowany w gotowym schemacie, polecam właśnie szydełkowanie z elementów.

Kiedyś pokusiłam się o przerabianie wzorów na inne rozmiary niż w schemacie i wyszedł mi ciekawy komplet, na pewno w przyszłości pokażę.

Muszę uciekać, ale jest szansa, że jutro wszystko wróci do normy, więc trzymajcie kciuki.

2 comments

  1. Pingback: Efektowny, prosty bieżnik – tutorial – Nie tylko szydełko

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *