Dzisiaj w tutorialowym czwartku będzie gałązkowa serwetka, a nawet dwie. Najpierw powstała jedna i jeszcze przed krochmaleniem stwierdziłam, że coś tam w środku jednak jest nie tak. Od razu więc zabrałam się za drugą, modyfikując to co miało być nie tak. Potem obie nakrochmaliłam obie i stwierdziłam, że… obie są dobre.

Dzięki temu mam dwie identyczne serwetki, które choć pięknie prezentują się na moim stole, szukają nowych właścicieli.

Jeśli chodzi o dane techniczne to ja robiłam tradycyjnie z kordonka o grubości 10 szydełkiem 1,5mm uzyskując średnicę 48 cm przy zaledwie 16 okrążeniach. Jest to możliwe dzięki temu, że gałązkowa serwetka składa się głównie ze słupków podwójnych. Wzór jest naprawdę prosty i bardzo szybko się szydełkuje, dopiero w ostatnim okrążeniu jest trochę więcej kombinowania i zabawy, ale dla takiego wykończenia myślę, że warto.

Skoro zapewniłam Wam zajęcie na weekend to mogę uciekać zostawiając Was z tutorialem. A może jutro wpadnę jeszcze z jakimś drobiazgiem wielkanocnym? Nie chcę nic obiecywać, ale na wszelki wypadek jutro sprawdźcie, w końcu do świąt już mało czasu, ale coś tam jeszcze można udziergać. Miłego szydełkowania.

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *