Producenci
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Pasja

Katarzyna Grymuza 

Skrobów 56

21-100 Lubartów




Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Pasja

Katarzyna Grymuza 

Skrobów 56

21-100 Lubartów

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Rozpatrzenie reklamacji może się odbywać metodami opisanym w Regulaminie

 

 

KALENDARZ DOSTAW

Poniżej prezentujemy daty spodziewanych dostaw poszczególnych producentów.

Daty są orientacyjne, a kolory i ilości otrzymanych produktów są zależne od ich dostępności w hurtowniach.

  • 4.05. Summer soft cake
  • 30.04-4.05 galanteria metalowa (zapięcia do torebek)
  • 4.05 Maxi Altin Basak kolor biały
  • 4.05 Alize Baby best
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl