

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Pasja
Katarzyna Grymuza
Skrobów 56
21-100 Lubartów
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Pasja
Katarzyna Grymuza
Skrobów 56
21-100 Lubartów
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Rozpatrzenie reklamacji może się odbywać metodami opisanym w Regulaminie
KALENDARZ DOSTAW
Poniżej prezentujemy daty spodziewanych dostaw poszczególnych producentów.
Daty są orientacyjne, a kolory i ilości otrzymanych produktów są zależne od ich dostępności w hurtowniach.
- Ariadna kordonki, w tym Koral 25.01
- Guziki, galanteria metalowa, akcesoria do zabawek (nowości) 20-22.01
- Kulka silikonowa 22.01.2021
- Włóczki Opus (Mimoza, Aksamitek) 27.01
- YarnArt, Himalaya 28.01